Εκτός από την ηλεκτροκίνηση, που τα επόμενα χρόνια θα πρωταγωνιστεί στην αγορά του αυτοκίνητου, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων καλούνται να βρουν τους τρόπους που θα προσελκύσουν τους οδηγούς και τις επόμενες δεκαετίες.

Η τακτική που ακολουθείται μέχρι τώρα με την προβολή των μοντέλων και στη συνέχεια ο υποψήφιος αγοραστής να επισκέπτεται τον επίσημο αντιπρόσωπο είτε διανομέα αυτοκινήτων για να ολοκληρώσει την αγορά του μοντέλου που επέλεξε, εκτιμάται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ότι είναι παρωχημένος.

Οι αναλυτές εκτιμούν πως πρέπει να αλλάξει όλο το μοντέλο της επικοινωνίας και της πώλησης είτε της ενοικίασης των αυτοκινήτων.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια απέχουν πολλές μάρκες από τις κορυφαίες διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτων, που αποτελούν το βασικό σημείο για την προβολή των νέων μοντέλων και τεχνολογιών.

Ακόμη και στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτων της Φρανκφούρτης ( 12-22/9/2019), αναμένεται να σημειωθούν πολλές απουσίες. Δεν έχουν περίπτερο οι μάρκες Nissan, Volvo κ.α. ενώ μάλλον θα απουσιάζει για πρώτη φορά στην ιστορία της έκθεσης και η Renault.

Η Volvo, αποφάσισε να ανατρέψει το μοντέλο ιδιοκτησίας των οχημάτων καθώς και τη σχέση του οδηγού με τις παραδοσιακές μονάδες πώλησης και συντήρησης των αυτοκινήτων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo, Χάκαν Σαμούελσον πιστεύει ότι η βιομηχανία πρέπει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο φέρνει τα προϊόντα της στους πελάτες, αναφέρει το Automotive News Europe.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε την υπηρεσία συντήρησης Care το 2017 και πέρσι την ανεξάρτητη μονάδα κινητικής Volvo Mobility.

Η αποστολή της Volvo Mobility είναι να παράσχει μια εναλλακτική λύση στην ιδιοκτησία αυτοκινήτων για τους αστικούς οδηγούς και όσους συνδυάζουν την χρήση του μετρό και του τρένου για να φτάσουν στον προορισμό τους.

Η Care by Volvo παρέχει στους πελάτες τη χρήση ενός μοντέλου όπως το compact crossover XC40, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας και της συντήρησης, όλα σε μία μηνιαία πληρωμή.

Παρόλο που η Volvo πιστεύει ότι αυτές οι υπηρεσίες προσφέρουν ένα μεγάλο πλεονέκτημα, δεν συμφωνούν όλοι.

Αμερικανοί αντιπρόσωποι στην Καλιφόρνια έχουν κινηθεί δικαστικά εναντίον της Volvo, για να εμποδίσουν την μείωση των εργασιών τους.

Ο Χάκαν Σαμούελσον, είπε ότι υπηρεσίες όπως η Care από τη Volvo δεν θα λειτουργήσουν χωρίς υποστήριξη από τους λιανοπωλητές της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πιστεύει ότι οι αντιπρόσωποι που θα ενστερνιστούν τις νέες υπηρεσίες θα επεκτείνουν τη σύνδεσή τους με το αυτοκίνητο και τον ιδιοκτήτη του για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από ό,τι σήμερα.