Το «βλέμμα» στραμμένο στην τουριστική βιομηχανία έχει η Σύρος και εν όψει της τρέχουσας σαιζόν φιλοδοξεί να ενισχύσει τις τουριστικές της ροές.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος του το νησιού των Κυκλάδων, Γιώργος Μαραγκός επισημαίνει ότι το διάστημα από το 2014 ως το 2018, οι τουριστικές αφίξεις –από τον Ιούλιο ως το Σεπτέμβριο- αυξήθηκαν εντυπωσιακά, σε ποσοστό 40%. Το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, στη Σύρο βρέθηκαν 201.000 επισκέπτες.

Για τη νέα σαιζόν οι εκτιμήσεις είναι ιδιαίτερα θετικές, με τον Μαραγκό να υπογραμμίζει ότι με βάση το πλάνο μάρκετιγκ του νησιού, η Σύρος ποντάρει στο εισερχόμενο τουριστικό ρεύμα και στοχεύει στις αγορές της Ιταλίας, της Γαλλίας, της Αγγλίας, της Γερμανίας, της Ρωσίας αλλά και σε αυτές των Βαλκανίων.

Η Σύρος, όπως εξηγεί ο Μαραγκός, διαθέτει πλούσιο θεματικό τουριστικό χαρτοφυλάκιο, που περιλαμβάνει τον πολιτιστικό τουρισμό, τον αθλητικό τουρισμό, τον μαθητικό τουρισμό αλλά και τον θαλάσσιο τουρισμό.

Στο μέτωπο των υποδομών σημειώνει ότι αναβαθμίζεται το λιμάνι της Ερμούπολης, όπως επίσης σε τροχιά αναβάθμισης είναι και ο αερολιμένας, με στόχο να υποδέχεται πτήσεις τσάρτερ.

«Στοίχημα» για τον τουριστικό κόσμο της Σύρου αποτελεί η ενίσχυση της σύνδεσης με τη Σαντορίνη και τη Μύκονο, προκειμένου να υλοποιηθούν τουριστικά συνδυαστικά πακέτα, αφού οι ξένοι επισκέπτες των Κυκλάδων θέλουν να γνωρίσουν την πλειονότητα των νησιών του συμπλέγματος.

Τέλος, η Σύρος το τριήμερο 6-9 Ιουνίου αναμένεται να βρεθεί στην πρώτη γραμμή της δημοσιότητας, λόγω της διοργάνωσης οικονομικού φόρουμ που αναμένεται να προσελκύσει εκπροσώπους διεθνών επενδυτικών κεφαλαίων.