Marketing Excellence Awards 2019

Marketing Excellence Awards 2019

Η «Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας» πρόσθεσε στην ήδη πλούσια συλλογή της τέσσερα νέα βραβεία.

Στις 9 Ιουλίου στα Marketing Excellence Awards 2019 η εταιρεία θεσμός στον ενεργειακό κλάδο κατέκτησε δυο χρυσά και ένα ασημένιο βραβείο σε μια βραδιά που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ της ΕΕΔΕ στο Μέγαρο Μουσικής. Μια ημέρα μετά απέσπασε ακόμη ένα χρυσό βραβείο στα Event Awards 2019 που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications στο Μουσείο Οίνου.

Στα Marketing Excellence Awards το χρυσό βραβείο Digital Marketing Communications κατέκτησε στην κατηγορία Communicating Effectively, για την καμπάνια: “Τώρα έχουμε και Ρεύμα” που πρόβαλε τη γενικότερη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας και των καναλιών.
Το ασημένιο βραβείο Brand Revitalization στην κατηγορία Building Powerful Brands απέσπασε για το συνολικό πλάνο επικοινωνίας της εταιρείας: “Για Σήμερα, Για Αύριο, Για Πάντα: Με το βλέμμα στο μέλλον εδώ και 160 χρόνια!”.
Η συγκεκριμένη καμπάνια κάλυπτε διαφήμιση, εκθέσεις, παιδικά εργαστήρια και υλοποιήθηκε με στόχο την ανάδειξη της μεγάλης ιστορίας της εταιρείας.
Το ασημένιο βραβείο Building Distribution Networks στην κατηγορία Connecting with the Point of Sale για την παροχή εμπειρίας στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
Την επόμενη ημέρα η εταιρεία απέσπασε το χρυσό βραβείο στα Event Awards 2019 που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications στο Μουσείο Οίνου για την πρωτοποριακή παρουσία της εταιρείας στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης το έτος 2018. Το μοναδικό ενεργειακό escape room ήταν μέρος του πρώτου εταιρικού περιπτέρου για το Φυσικό Αέριο στη ΔΕΘ το οποίο απέσπασε τον θαυμασμό όλων των επισκεπτών και χάρισε τη σημαντικότερη διάκριση στην κατηγορία Εκθέσεις/Trade Shows/Road Shows.

Ο Chief Marketing Officer και Customer Experience Director της εταιρείας, Πάνος Αλεξόπουλος, δήλωσε μεταξύ άλλων πως η εταιρεία «Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας» βραβεύτηκε καθώς ανέδειξε με αμεσότητα όλα τα στοιχεία εκείνα τα οποία την διαφοροποιούν από τις υπόλοιπες και συνέχισε λέγοντας: «υιοθετούμε δράσεις που μιλούν απευθείας στην καρδιά του καταναλωτή. Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για εμάς η διάκριση του «Φυσικού Αερίου Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας» από δύο διοργανώσεις που αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των δράσεων. Συνεχίζουμε να υλοποιούμε μια στρατηγική επικοινωνίας που στηρίζεται σε πρωτοποριακές ιδέες για τη δημιουργία μιας πραγματικής και ολοκληρωμένης εμπειρίας των καταναλωτών».