Το BMW Startup Garage – τμήμα της επιχειρηματικής μονάδας της εταιρίας με θέμα την Έρευνα, τις Νέες Τεχνολογίες και τις Καινοτομίες – εντοπίζει τις πιο καινοτόμες startups στο χώρο του επιχειρείν εδώ και τέσσερα χρόνια, κάτι που επιτρέπει στο BMW Group να αξιοποιεί τις δυνατότητές του γρήγορα και άμεσα.

Μέχρι τώρα, πάνω από 50 ανερχόμενες εταιρίες τεχνολογίας έχουν ολοκληρώσει το startup πρόγραμμά τους. «Οι startups μας βοηθούν να αντιληφθούμε καλύτερα τη μορφή της προσωπικής, συνδεδεμένης και βιώσιμης μετακίνησης σε ένα μελλοντικό κόσμο, να επινοήσουμε τις απαραίτητες λύσεις και να συνεχίσουμε να είμαστε πρωτοπόροι καινοτομίας και τεχνολογίας, προχωρώντας στο μέλλον», δήλωσε ο Bernhard Schambeck, Επικεφαλής του BMW Startup Garage. Το BMW Startup Garage έρχεται σε επαφή με περισσότερες από 1.500 startups από όλο τον κόσμο κάθε χρόνο. Αν εκ πρώτης όψεως προκύψει ότι μία συγκεκριμένη καινοτομία ενδέχεται να έχει ενδιαφέρον για το BMW Group, αυτή εξετάζεται πιο λεπτομερώς. Περίπου 600 έως 800 startups περνούν από αξιολόγηση κάθε χρόνο προκειμένου να διαπιστωθεί εάν πληρούν τις προϋποθέσεις για την ένταξή τους στο πρόγραμμα του BMW Startup Garage.

«Προσπαθούμε να εντάξουμε τις καλύτερες startups του κόσμου στο πρόγραμμά μας», εξήγησε η Melanie Rösler, υπεύθυνη προγράμματος του BMW Startup Garage. «Αναζητάμε καινοτόμες startup που θα αποβούν προς μεγάλο όφελος των προϊόντων, των υπηρεσιών, των συστημάτων ή των διαδικασιών μας». Αντί του ‘venture capital’ (κεφάλαια επιχειρηματικών συμμετοχών), το BMW Startup Garage καθιέρωσε το μοντέλο ‘venture client’. Στο ξεκίνημά τους, πολλές startups δεν διαθέτουν ένα εμπορεύσιμο προϊόν. Σε αυτή τη φάση υψηλού ρίσκου, οι νεοφυείς εταιρίες συμπράττουν με το BMW Startup Garage, εξ ου και ο όρος ‘venture client’. Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η ανάπτυξη ενός λειτουργικού πρωτοτύπου στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος. Το BMW Group δρέπει τα οφέλη της πρώιμης πρόσβασης στις καινοτομίες και της δυνατότητας εξατομίκευσης της τεχνολογίας πριν αυτή κυκλοφορήσει στην αγορά. Οι startups, από την άλλη, αποκτούν πολύτιμες πληροφορίες για τα τεκταινόμενα στο χώρο της αυτοκίνησης, μπορούν να χτίζουν ένα δίκτυο επαφών εντός της εταιρίας και αποκομίζουν πολύτιμες πληροφορίες για τη βελτίωση του επιχειρησιακού τους σχεδίου προκειμένου να αποκτήσουν ‘πάτημα’ στη βιομηχανία αυτοκινήτου.