Μπορεί ο Λιονέλ Μέσι να εξασφάλισε 123 εκατ. ευρώ (μισθοί και μπόνους) από τη μετακίνησή του στην Παρί Σεν Ζερμέν, όμως σίγουρα δεν ήταν ο μόνος που κέρδισε από την κορυφαία κίνηση της καλοκαιρινής μεταγραφικής αγοράς.

Η άφιξη του Μέσι στο Παρίσι είχε και άλλους… νικητές: τον σύλλογο, τα social media, αλλά και τους χορηγούς, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα της Αργεντινής Marketingregistrado.

Μέσα στα πρώτα 10 λεπτά μετά την υπογραφή του συμβολαίου του, η φανέλα με τον αριθμό 30  και τιμή πώλησης 160 ευρώ εξαντλήθηκε τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και στο διαδίκτυο.
Εξέλιξη που, εκτός από την Παρί Σεν Ζερμέν, ευνόησε και τον Μάικλ Τζόρνταν, καθώς από το 2019/20 το brand “air jordan” συνεργάζεται με τον γαλλικό σύλλογο, με συνέπεια να δικαιούται ποσοστό 5% για κάθε φανέλα που πωλείται.

Υπήρξε «εκτίναξη» των social media της Παρί Σεν Ζερμέν, αφού, από τη στιγμή που «κυκλοφόρησαν» οι φήμες, ο επίσημος λογαριασμός της ομάδας στο Instagram κέρδισε σχεδόν 5 εκατομμύρια ακολούθους, από 37 σε 42 εκατομμύρια, ξεπερνώντας στη συνέχεια τα 46 εκατομμύρια.

Είναι δίχως άλλο μία μεταγραφή που δημιούργησε σημαντική έκθεση στους χορηγούς του συλλόγου.

Σύμφωνα με έρευνα του “Zoomph”, η μάρκα που κέρδισε τα περισσότερα χρήματα με αυτήν την παρουσίαση ήταν ο γαλλικός ξενοδοχειακός όμιλος, η Accor, ο κύριος χορηγός του συλλόγου, που επωφελήθηκε 3,292 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Ooredoo, η εταιρεία τηλεπικοινωνιών του Κατάρ, η οποία κατέχει μια θέση στο κάτω μέρος της φανέλας, ήταν η δεύτερη με το υψηλότερο όφελος, αποκτώντας μια έκθεση που εκτιμάται στα 3,189 δισεκατομμύρια δολάρια, η Nike, ο τεχνικός χορηγός του συλλόγου, απέσπασε 1,137 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η εθνική τράπεζα του Κατάρ (QNB), που «βρίσκεται» στο αριστερό μανίκι της φανέλας, είχε κέρδη 157 εκατομμυρίων δολαρίων.