«Καμία επιβάρυνση δεν έχουν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2020. Οι πολίτες δεν πρόκειται να πληρώσουν τις αλλαγές που θα προκαλέσει το νέο πρότυπο WLTP και η κυβέρνηση θα πραγματοποιήσει αναπροσαρμογές οι οποίες θα είναι προς όφελος των πολιτών! Άλλωστε η μείωση της επιβάρυνσης των πολιτών και των επιχειρήσεων αποτελεί βασικό στόχο της κυβέρνησης Μητσοτάκη» ξεκαθάρισε με δήλωσή του ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα ενώ από το Νοέμβριο του 2010 για τα νεότερα μοντέλα τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται σύμφωνα με τις εκπομπές ρύπων

Σύμφωνα με αυτόν, τα ΙΧ που κυκλοφόρησαν μετά από την 31η Οκτωβρίου του 2010, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρα:

0-90 γρ. CO2 – Μηδέν ευρώ

91-100 γρ. CO2 – 0,90 ευρώ / γραμμάριο

101-120 γρ. CO2 – 0,98 ευρώ / γραμμάριο

121-140 γρ. CO2 – 1,20 ευρώ / γραμμάριο

141-160 γρ. CO2 – 1,85 ευρώ / γραμμάριο

161-180 γρ. CO2 – 2,45 ευρώ / γραμμάριο

181-200 γρ. CO2 – 2,78 ευρώ / γραμμάριο

201-250 γρ. CO2 – 3,05 ευρώ / γραμμάριο

Άνω από 251 γρ. CO2 – 3,72 ευρώ / γραμμάριο