Ο πρωθυπουργός βλέπει ανελλιπώς τηλεόραση. Τώρα τι κανάλι παρακολουθεί είναι άλλη ιστορία, αρκεί κανείς να ανατρέξει στα κανάλια που έδωσε συνεντεύξεις και θα καταλάβει. Και όχι μόνο παραχωρεί τηλεοπτικές συνεντεύξεις, αλλά κάνει και βόλτες στα δημοσιογραφικά γραφεία και εξαγγέλλει κάποτε παροχές, κάποτε άχαστους υποψήφιους δημάρχους.

Όπως γράφει ο ΒΗΜΑτοδότης στη στήλη του στο vima, ξέρει το τηλεοπτικό παιχνίδι, σε ποια κάμερα να κοιτάξει, πώς θα στηθεί, ποια ατάκα θα πει για να γράψει, πώς θα αστειευτεί με τον δημοσιογράφο (είτε αυτός είναι ξένος είτε όχι). Εχει δική του σκηνοθέτρια, τη Ζωή Χαλιδιά (αυτή που του κάνει τα σποτάκια που έχουν το σύνθημα «ήταν δίκαιο, έγινε πράξη). Και κόπτεται για την τηλεθέαση που κάνει. Υπάρχει το εξής παράδοξο: Ο κ. Τσίπρας έχει περισσότερη εμπιστοσύνη στα μηχανάκια της AGB, παρά στις… δημοσκοπήσεις! Μαθαίνω ότι μετά από κάθε τηλεοπτική εμφάνισή του ζητεί να μάθει τα νούμερα τηλεθέασης. Οχι όμως μόνο για τον εαυτό του. Ζητεί να μάθει και πώς τα πήγε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και συγκρίνει τα νούμερα ωσάν να είναι ένα είδος δημοσκόπησης για να βγάλει δικά του συμπεράσματα. Εν συνεχεία αναλαμβάνουν τα συριζοτρόλ να κάνουν τις αναλύσεις…

Συριζοκοντρόλ

Για να δείτε πόσο πολύ ενδιαφέρεται για την τηλεθέαση ο Πρωθυπουργός, αρκεί να σας πω ότι προσκάλεσε από το βήμα της Βουλής τον Κυριάκο Μητσοτάκη να εμφανιστούν μαζί σε ντιμπέιτ ώστε να αποκτήσει και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης τηλεθέαση. Μόνος του δηλαδή ο κ. Μητσοτάκης δεν έχει τηλεθέαση και για να την αποκτήσει θα πρέπει να εμφανιστεί μαζί με τον κ. Τσίπρα. Θέλετε και άλλο παράδειγμα; Προχθές η «Αυγή» στην πρώτη της σελίδα μέτρησε και τους τηλεθεατές που άλλαξαν κανάλι με τη συνέντευξη του κ. Μητσοτάκη στον Alpha. Δηλαδή εκεί στο Μαξίμου δεν τους φτάνει η… αρχισυνταξία, θέλουν να ελέγχουν και το τηλεκοντρόλ.