Ρίξε… κίτρινο στο Mega

by Manifesto

Δεν φαίνεται να περπατά το σχέδιο του Βαγγέλη Μαρινάκη για το Mega. Τουλάχιστον αυτό δείχνουν τα νούμερα τηλεθέασης και όχι μόνο.
Για παράδειγμα τη Δευτέρα (6 Ιούλιου) το πάλαι ποτέ ισχυρό κανάλι βρέθηκε (για ακόμη μια φορά) στην τελευταία θέση στα κεντρικά δελτία ειδήσεων με 4,3% και στο γενικό σύνολο στην 6η θέση με 5,6%.
Η “συνταγή” της κίτρινης ειδησεογραφίας που έχουν επιλέξει οι υπεύθυνοι του καναλιού για την απογευματινή ζώνη θυμίζει εποχές… παρατράγουδων. Υπερβολές, άκρατος λαϊκισμός και εντυπωσιασμός είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα θέματα που προβάλλονται στη συγκεκριμένη ζώνη. Σύμφωνα με πληροφορίες ο ιδιοκτήτης του Mega είναι ιδιαίτερα προβληματισμένος από τις χαμηλές πτήσεις του καναλιού, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για το επαγγελματικό μέλλον κάποιων παρουσιαστών και αρκετών υψηλόβαθμων στελεχών. Κυριακή κοντή γιορτή.

*Κίτρινος Τύπος ή κίτρινη δημοσιογραφία ή κιτρινισμός του τύπου χαρακτηρίζεται η δημοσιογραφική και εκδοτική πρακτική να προβάλλονται με εντυπωσιακό τρόπο ως πρωτεύοντα δημοσιογραφικά θέματα αυτά που εξάπτουν την περιέργεια, συνήθως χωρίς την τήρηση των βασικών δεοντολογικών δημοσιογραφικών αρχών, με χρήση υπερβολών ή ακόμα και κατασκευασμένων ιστοριών. (Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια)

Σχετικα Αρθρα

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες καταγραφής για να εξασφαλίσει την σωστή λειτουργία της Δέχομαι Περισσότερα