«Πρωτιά» της BMW στην ελληνική αγορά

by athina

Επιτυχημένο για το γκρουπ BMW ήταν το 2019 στην ελληνική αγορά, καθώς ο όμιλος, σύμφωνα με ανακοίνωσή του, διατήρησε την πρώτη θέση της πολυτελούς κατηγορίας αυτοκινήτων. Το μερίδιο αγοράς του γκρουπ διαμορφώθηκε στο 36,9% με 3.397 ταξινομήσεις και 1.770 ταξινομήσεις μοντέλων Mini.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι συνολικές πωλήσεις των μοντέλων BMW που προέρχονται από το κανάλι της λιανικής πώλησης, σημείωσαν αύξηση 36% συγκριτικά με το 2018. Στην κατηγορία των πολυτελών SUV και για δεύτερη διαδοχική χρονιά, τα μοντέλα της σειράς BMW X συνέχισαν να πρωταγωνιστούν με 2.495 συνολικές ταξινομήσεις. Έτσι τα μοντέλα BMW X1, X2, X3, X4, X5, X6 και X7, διατήρησαν την πρώτη θέση σημειώνοντας παράλληλα αύξηση πωλήσεων της τάξης του 29% συγκριτικά με το 2018.

Εξαιρετική πορεία πωλήσεων σημείωσε η νέα BMW σειρά 1, που λανσαρίστηκε το Σεπτέμβριο και κατάφερε να πουλήσει 541 μονάδες. Όπως στην παγκόσμια έτσι και στην ελληνική αγορά τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα απέσπασαν μερίδιο αγοράς 26%.

Τη δυναμική της πορεία στην ελληνική αγορά ενίσχυσε η Μini την περασμένη χρονιά με 1.770 ταξινομήσεις (+9,7% συγκριτικά με το 2018), καταγράφοντας ρεκόρ ταξινομήσεων, έχοντας πρωταγωνιστή των πωλήσεων το Mini Countryman

Σχετικα Αρθρα

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες καταγραφής για να εξασφαλίσει την σωστή λειτουργία της Δέχομαι Περισσότερα