Στο όραμα του ελληνικού τουρισμού για επέκταση της τουριστικής περιόδου, με ιδιαίτερη έμφαση στην προσπάθεια προσέλκυσης συνταξιούχων από το εξωτερικό κατά τους κρύους μήνες, αναφέρεται δημοσίευμα του Observer.

«Οι πόρτες μας είναι ανοιχτές επί 12 μήνες, οι φίλοι μας στη βόρεια Ευρώπη πρέπει να το γνωρίζουν αυτό. Θα έπρεπε να έρθουν εδώ για το χειμώνα», δηλώνει στη βρετανική εφημερίδα ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

Όπως αναφέρεται, η ελληνική κυβέρνηση θα εγκαινιάσει εντός των ημερών μια νέα διαφημιστική εκστρατεία κόστους 20 εκ. ευρώ που θα απευθύνεται σε συνταξιούχους Ευρωπαίους.

Διαφημιστικές αφίσες που θα τοποθετηθούν στο Λονδίνο και σε άλλες πρωτεύουσες της ηπείρου θα απεικονίζουν, μεταξύ άλλων, ένα σχετικά ηλικιωμένο ζευγάρι να απολαμβάνει ένα ποτήρι κρασί πάνω σε σκάφος και θα ρωτούν τους επίδοξους επισκέπτες «Θέλεις να νιώσεις 20 ξανά;», με το συνοδευτικό κείμενο να αναφέρει: «Με ζεστές χειμερινές θερμοκρασίες έως και 20C, η Ελλάδα είναι το μέρος να βρίσκεσαι»

Το δημοσίευμα αναφέρει πως ο κ. Κικίλιας επισκέφθηκε το Σεπτέμβριο ευρωπαϊκές πρωτεύουσες για να περάσει το ελληνικό μήνυμα σε συναντήσεις με διευθυντές συνταξιοδοτικών ταμείων, ταξιδιωτικές ομοσπονδίες, τουριστικούς πράκτορες και αεροπορικές εταιρείες.

«Θα υπάρχουν θύλακες που θα συνδέονται με απευθείας πτήσεις με ξενοδοχεία και εστιατόρια που είναι προετοιμασμένα να μείνουν ανοιχτά», λέει ο Έλληνας υπουργός και προσθέτει: «Αυτό που λέμε είναι πως ίσως να είναι λιγότερο δαπανηρό να κλείσετε τη θέρμανση πίσω στο σπίτι σας και να έρθετε εδώ. Είναι τόσο απλό».

Η ανταποκρίτρια του Observer στην Αθήνα επισημαίνει την «απρόσμενα» δυνατή τουριστική χρονιά φέτος για την Ελλάδα, με έσοδα και αφίξεις να αναμένεται να υπερβούν τα αντίστοιχα ρεκόρ του 2019, με τα 33,1 εκατομμύρια επισκέπτες και τα άνω των 18 δισεκατομμυρίων ευρώ έσοδα.

Η εφημερίδα σχολιάζει ότι είναι η πρώτη φορά που η Ελλάδα επιχειρεί συντονισμένα να παρουσιαστεί ως χειμερινός προορισμός, ακολουθώντας το επιτυχημένο παράδειγμα της Ισπανίας.

Πέρα από συνταξιούχους, η εκστρατεία απευθύνεται επίσης στους λεγόμενους ψηφιακούς νομάδες και σε γονείς με παιδιά προσχολικής ηλικίας.