Τρόπους για να διατηρήσουν τα υψηλά ποσοστά τους και την ερχόμενη σεζόν ψάχνουν στο
STAR μετά από την επιτυχία και του «ΜasterChef» που πραγματικά σπάει ταμεία στους
πίνακες τηλεθέασης.

Τίνα Μεσσαροπούλου
Το πρόβλημα είναι ότι το «GNTM» που θα διαδεχθεί το ριάλιτι μαγειρικής από Σεπτέμβριο δεν μπορεί να προβάλλεται περισσότερες από τρεις φορές την εβδομάδα – πέρσι για παράδειγμα παιζόταν δυο. Γι’ αυτό και το κανάλι ψάχνει διακαώς ένα πρότζεκτ του ιδίου βεληνεκούς που θα διατηρήσει τα υψηλά μερίδια τηλεθέασης για το κανάλι στη ζώνη πράιμ τάιμ και τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας. Δύσκολο μεν αλλά όχι ακατόρθωτο…