Τις εικόνες του ατελείωτου μποτιλιαρίσματος στους δρόμους της Αθήνας προσπαθεί να εξαλείψει η επιστροφή του δακτυλίου στις 25 Οκτωβρίου στην Αθήνα.

Την αναμόρφωση του οποίου, επεξεργάζεται η κυβέρνηση. Επέκταση του δακτυλίου, ειδικό τέλος για τα παλιά ρυπογόνα οχήματα, κατάργηση των αδειών εξαίρεσης, και ελεύθερη κυκλοφορία των ηλεκτρικών-υβριδικών αυτοκινήτων είναι μερικές από τις νέες παραμέτρους.

Οι οποίες, στο υπουργείο Μεταφορών, ευελπιστούν ότι θα καταστήσουν τον δακτύλιο της Αθήνας πιο «καθαρό» και την κίνηση λιγότερο βασανιστική.

«Μέχρι σήμερα υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα τα οποία εξαιρούνται από το δακτύλιο. Αυτό θα λήξει. Ο μόνος τύπος αυτοκινήτων που θα εξαιρούνται θα είναι τα ηλεκτρικά, για αυτό θα το ονομάσουμε ‘καθαρός δακτύλιος’» ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Μεταξύ των προνομίων που εξετάζονται -σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ- είναι όσοι έχουν 3 άτομα και πάνω στο όχημα να μπορούν να οδηγούν και στις λωρίδες λεωφορείων. Κίνητρα θα δοθούν και σε όσους μοιράζονται το όχημα τους με άλλους οδηγούς για τις μετακινήσεις

Σημαντική μείωση των ρύπων στο κέντρο αναμένουν οι περιβαλλοντολόγοι. Παράλληλα πρόταση των συγκοινωνιολόγων είναι η δημιουργία ενός Ενιαίου Παρατηρητήριου Μεταφορών στην Αττική που θα διαχειρίζεται τα θέματα του κυκλοφοριακού στην πρωτεύουσα.