Νέα σελίδα ανοίγει για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας με το σχέδιο νόμου για τη διάσωση τους υπό την Onex.

Έτσι εξασφαλίζεται η επαναλειτουργία του τελευταίου από τα τρία ελληνικά Ναυπηγεία, καθώς το Νεώριο ήδη λειτουργεί, ο Σκαραμαγκάς περνάει στον Έλληνα εφοπλιστή, Γιώργο Προκοπίου και η Ελευσίνα στην εταιρία ΟΝΕΧ.

Η επανεκκίνηση της δραστηριότητας εκτιμάται ότι θα αποφέρει στο Ελληνικό Δημόσιο επιπλέον έσοδα από άμεσους και έμμεσους φόρους καθώς και από ασφαλιστικές εισφορές εργαζομένων συνολικού ύψους άνω του €1,1 δισ. κατά τα επόμενα 25 έτη.
«Τα Ναυπηγεία της Ελευσίνας είναι έτοιμα να γυρίσουν σελίδα. Με σχέδιο εξυγίανσης που διασφαλίζει τη διάσωσή τους και την απρόσκοπτη λειτουργία τους, που υπηρετεί την απασχόληση και την ανάπτυξη», αναφέρει σε ανάρτησή του ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης σημειώνοντας ότι θα προκύψουν 2.000 θέσεις εργασίας σε βάθος δεκαετίας.

Για την επαναλειτουργία των Ναυπηγείων Ελευσίνας θα επενδυθούν άμεσα 100 εκατομμύρια δολάρια. Με αυτά θα επισκευασθούν οι δεξαμενές, θα γίνει περιβαλλοντική αποκατάσταση και οποιαδήποτε άλλη εργασία χρειάζεται για να ξεκινήσουν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας τη λειτουργία τους με όλες τις θέσεις εργασίας των νυν εργαζομένων εξασφαλισμένες.

Το σχέδιο για την εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας ακολουθεί ακριβώς τα βήματα του παρομοίου σχεδίου που είχε εκπονηθεί και έχει ήδη ολοκληρωθεί για την εξυγίανση των Ναυπηγείων Νεωρίου Σύρου, όπου σήμερα έχει ήδη εξοφλήσει το σύνολο των απαιτήσεων στους εργαζόμενους και στους πιστωτές, έχει αυξήσει τις θέσεις εργασίας από 150 σε 600 και έχει δώσει εκατομμύρια φόρους στο ελληνικό Δημόσιο.