Τεχνοκράτης και με επαγγελματική εμπειρία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ανέλαβε έναν παραδοσιακά δύσκολο τομέα στον οποίο οφείλει να επιτύχει.

Μολονότι σχεδόν ένα μήνα στον θώκο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορώνν ήδη έχει αφήσει το δικό του αποτύπωμα στο κάδρο του υπουργείου, δίχως διάθεση ρεβανσισμού και εμπλουτισμένο με πολλή δουλειά. Οι παρακαταθήκες της πολιτικής του καταγωγής φαίνονται ήδη στις πρώτες αποφάσεις του για την Αττική Οδό και τον ΒΟΑΚ. Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής στη συνέντευξή του στον «Ε.Τ.» της Κυριακής επιδαψιλεύει τις σκέψεις του για την επόμενη ημέρα στους χώρους των υποδομών και των μεταφορών, κλάδοι στους οποίους η κυβέρνηση έχει ποντάρει πολλά για την ανάνηψη της ελληνικής οικονομίας.

“Θέλω να ξεκαθαρίσω εξαρχής δυο πράγματα: Πρώτον, ότι εμείς δεν έχουμε καμία διάθεση ρεβανσισμού γι’ αυτό και όλοι οι διαγωνισμοί που παραλάβαμε εξετάζονται με μοναδικό κριτήριο το δημόσιο συμφέρον, δηλαδή χρόνο υλοποίησης, κόστος, νομιμότητα και εξυπηρέτηση του πολίτη. Δεύτερον, ότι τα θέματα του υπουργείου μας δεν είναι απλά και χρειάζονται σοβαρή μελέτη και αξιολόγηση όλων των δεδομένων μέχρι να καταλήξουμε στη βέλτιστη λύση.
Ετσι, λοιπόν, για το μεν μετρό έχω να σας πω ότι η Επιτροπή Διαγωνισμού της Αττικό Μετρό υπέβαλε λίγες μέρες πριν από τις εκλογές, στις 26.06.2019, το πρακτικό έγκρισης των αποτελεσμάτων της α’ φάσης του διαγωνισμού, το οποίο κατόπιν εγκρίθηκε από το Δ.Σ. της εταιρίας. Εμείς, όπως σας είπα, εξετάζουμε τώρα όλα τα δεδομένα, τα αξιολογούμε και θα χαράξουμε τη στρατηγική μας. Στα δε ηλεκτρονικά διόδια, η προηγούμενη διοίκηση του υπουργείου ανακοίνωσε προσωρινό ανάδοχο επίσης ελάχιστες μέρες πριν από τις εκλογές, στις 28.06.2019. Εξετάζουμε τη διαδικασία και το εάν ο διαγωνισμός αυτός πρέπει να προχωρήσει ή δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από αυτά που καλείται να επιλύσει” τονίζει.