Για έκρηξη επενδύσεων στον χώρο των υποδομών στην Ελλάδα, μέσω του προγράμματος έργων των 13 δισ. ευρώ, από το οποίο στη Θεσσαλονίκη αντιστοιχούν πάνω από 5 δισ., έκανε λόγο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής. Υπενθύμισε δε ότι από το πακέτο των 13 δισ. ευρώ σε τρεισήμισι χρόνια δημοπρατήθηκαν έργα ύψους 10 δισ. ευρώ και συμβασιοποιήθηκαν περί τα 5 δισ.

Χαρακτήρισε τη σημερινή ως «πολύ σπουδαία μέρα για την πόλη», καθώς με την υπογραφή της σύμβασης για το fly over γίνεται αποφασιστικό βήμα για τη Θεσσαλονίκη της επόμενης δεκαετίας.

Χαρακτήρισε το πρότζεκτ, που αποτελεί «έναν δρόμο πάνω από τον δρόμο», ως ένα μοναδικό για τα δεδομένα της χώρας τεχνικό επίτευγμα, που λύνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, βελτιώνει θεαματικά τα ζητήματα οδικής ασφάλειας και έχει θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Συμπλήρωσε ότι το έργο σχεδιάστηκε με γνώμονα τις ανάγκες του αύριο και με αυτή τη φιλοσοφία σχεδιάζονται πλέον όλα τα έργα υποδομών.

Έκανε λόγο για τους τέσσερις πυλώνες «του ρεαλιστικού σχεδίου για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στη Θεσσαλονίκη», που εφαρμόζει η κυβέρνηση. Πρώτον, για τον ΟΑΣΘ σημείωσε ότι η σημερινή κυβέρνηση τον έσωσε «από τον βέβαιο θάνατο στον οποίο τον είχε καταδικάσει η προηγούμενη». Δεύτερον, λύθηκε το «μεγάλο θέμα του Μετρό Θεσσαλονίκης, παρότι μας πολέμησαν λυσσαλέα οι δυνάμεις της οπισθοδρόμησης». Τρίτον, προωθήθηκε το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) της πόλης και, τέταρτον, σήμερα συμβασιοποιήθηκε -και ξεκινά- το fly over στο ανατολικό τμήμα της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης.

Για το Μετρό Θεσσαλονίκης γνωστοποίησε ότι η επέκτασή του προς Καλαμαριά θα ολοκληρωθεί έξι μήνες μετά τη βασική γραμμή, ενώ για το σιδηροδρομικό τμήμα Θεσσαλονίκη- Καβάλα-Τοξότες επισήμανε ότι θα συμβασιοποιηθεί το 2023.