Τεράστιες διαστάσεις παίρνει η εκστρατεία μποϊκοτάζ κατά του Facebook για τη ρητορική μίσους.

Ότι θα σταματήσει να διαφημίζεται στο Facebook η Pepsi μεταδίδει το Reuters.  Το ρεπορτάζ που επικαλείται και μεταδόθηκε πρώτα από το FOX Business Network αναφέρει ότι η διακοπή της διαφήμισης θα διαρκέσει έως τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Πηγές του ειδησεογραφικού πρακτορείου περιέγραψαν την κίνηση αυτή ως «παγκόσμιο μποϊκοτάζ» στην τοποθέτηση διαφημίσεων στο Facebook.

Το πρακτορείο μεταδίδει πως οι διοργανωτές ρίχνονται στην παγκόσμια μάχη προκειμένου να αυξήσουν την πίεση στην εταιρεία και ότι σε αυτό το πλαίσιο θα καλέσουν μεγάλες εταιρείες στην Ευρώπη να συμμετάσχουν στο μποϊκοτάζ.

Αν και η Pepsi δεν επιβεβαίωσε με σχόλιο το ρεπορτάζ, φαίνεται πως πρόκειται να συμμετάσχει στον αυξανόμενο αριθμό εταιρειών που αντλούν δολάρια από το Facebook, συμπεριλαμβανομένης της εταιρείας παγωτού Ben & Jerry’s και της Unilever PL.

Η καμπάνια «Stop Hate for Profit» θα αρχίσει να καλεί μεγάλες εταιρείες στην Ευρώπη δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Common Sense Media, Τζιμ Στάγιερ στο Reuters.

Από την έναρξη της εκστρατείας πάνω από 160 εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων της Verizon Communications και της Unilever Plc, έχουν υπογράψει το σχετικό ψήφισμα για να σταματήσει η αγορά διαφημίσεων στη μεγαλύτερη πλατφόρμα social media για τον Ιούλιο.