Η Εθνική Τράπεζα στην προσπάθειά της να εξοικειώσει τους πελάτες της με τις ψηφιακές της υπηρεσίες αναλαμβάνει να εξηγήσει αναλυτικά και να εκπαιδεύσει του πελάτες της ούτως ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά μέσα για τις συναλλαγές τους χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν τα καταστήματα της Τράπεζας.

Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της με τίτλο “Εκπαιδεύοντας τους πελάτες στην ηλεκτρονική τραπεζική” σημειώνει χαρακτηριστικά: “Πολλοί συμπολίτες μας ενεργοί στο διαδίκτυο, συνεχίζουν να αποφεύγουν τα ηλεκτρονικά μέσα πληρωμών και τις ψηφιακές υπηρεσίες των τραπεζών. Βασική αιτία είναι συνήθως η έλλειψη εξοικείωσης με τον τρόπο που γίνονται οι συναλλαγές και τα βήματα που απαιτούνται.

Συνεπής στην προσπάθεια διευκόλυνσης των πελατών της με κάθε τρόπο, η Εθνική Τράπεζα αναλαμβάνει να εξηγήσει αναλυτικά και να εκπαιδεύσει του πελάτες της ούτως ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά μέσα για τις συναλλαγές τους χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν τα καταστήματα της Τράπεζας.

Μέσα από μία σειρά εκπαιδευτικών videos, η Εθνική εξηγεί βήμα-βήμα στους πελάτες της πως μπορούν να:

– αποκτήσουν κωδικούς για είσοδο στο internet banking

– βλέπουν το υπόλοιπο και τις κινήσεις λογαριασμών, καρτών και δανείων τους

– κάνουν μεταφορές χρημάτων σε λογαριασμούς δικούς τους ή τρίτων

– πληρώνουν λογαριασμούς και οφειλές

Παράλληλα, οι πελάτες της Εθνικής Τράπεζας μπορούν να τηλεφωνήσουν στην γραμμή εκπαίδευσης «μαθαίνω με την Εθνική», στο 211 100 11 11 και να μάθουν να πραγματοποιούν εύκολα τις καθημερινές τους συναλλαγές στα i-bank ATM, καθώς και να λύσουν οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη χρήση του Internet Banking. Τέλος, οι πελάτες της Εθνικής μπορούν να επισκεφτούν το nbg.gr και το κανάλι της Τράπεζας στο YouTube.

Με τον τρόπο αυτό η Εθνική υποστηρίζει εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες της, για να περάσουν ομαλά στη σύγχρονη εποχή των ψηφιακών συναλλαγών, όπου η Τράπεζα προσφέρει σημαντικές δυνατότητες και λύσεις. Με ταχύτητα και με απόλυτη ασφάλεια”.

Διαβάστε περισσότερα: