Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη ημέρα δοκιμών ενόψει της νέας σεζόν της Φόρμουλα Ένα, η «αυλαία» των οποίων άνοιξε σήμερα (12/3) στην πίστα του Μπαχρέιν. Ο Ολλανδός «πιλότος» της Red Bull «έγραψε» 139 γύρους και τον καλύτερο χρόνο (1:30.674 με τη μέση γόμα) στην πίστα του Σακχίρ, εν μέσω αμμοθύελλας που δυσκόλεψε τις συνθήκες και την ορατότητα για τους οδηγούς, την΄ώρα που η Mercedes αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας.

Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον κατετάγη μόλις δέκατος, παίρνοντας το απόγευμα τη… σκυτάλη από τον Βάλτερι Μπότας. Ο Φινλανδός είχε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και έκανε μόνο έξι γύρους το πρωί, με αποτέλεσμα η γερμανική ομάδα να «χάσει» τρεις ώρες δοκιμών και οι οδηγοί της να καταγράψουν συνολικά τους λιγότερους γύρους από όλες τις ομάδες. Πρόβλημα, όμως, αντιμετώπισε και η Ferrari, καθώς το μονοθέσιο του Σαρλ Λεκλέρκ ακινητοποιήθηκε στην πίστα το πρωί, με αποτέλεσμα να βγουν κόκκινες σημαίες.

Στο μεταξύ, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, στο ντεμπούτο του με τη McLaren, ήταν ο ταχύτερος το πρωί, ενώ τελικά κατετάγη έβδομος. Δεύτερος στο τέλος της ημέρας ήταν ο Λάντο Νόρις με την άλλη McLaren, η οποία «έφυγε» από τη Renault και φέτος θα χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Mercedes. Την πρώτη τριάδα της σημερινής ημέρας συμπλήρωσε ο Εστεμπάν Οκόν για λογαριασμό της Alpine (σ.σ. πρώην Renault), η οποία έκανε πρεμιέρα με την καινούρια… μορφή της, ενώ η Aston Martin (σ.σ. πρώην Racing Point) επέστρεψε ως κατασκευαστής στη Φόρμουλα Ένα για πρώτη φορά από το 1960. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Haas αντιμετώπισε προβλήματα με τα υδραυλικά, με αποτέλεσμα ο Μικ Σουμάχερ να «γράψει» μόλις 15 γύρους.

Στο Μπαχρέιν θα διεξαχθούν τρεις ημέρες δοκιμών το διάστημα 12-14 Μαρτίου, ενώ στη συνέχεια οι ομάδες θα αρχίσουν να μετρούν αντίστροφα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που είναι προγραμματισμένος για τις 28 Μαρτίου στη χώρα του Περσικού Κόλπου.

Η κατάταξη της πρώτης ημέρας δοκιμών:

      οΔΗΓΟΣ/ΟΜΑΔΑ                               ΓΥΡΟΙ    ΧΡΟΝΟΣ   1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull)           139    1:30.674   2. Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία/McLaren)            46     + 0.215   3. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Alpine)               129     + 0.472   4. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin)            46     + 1.108   5. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Ferrari)      57     + 1.245   6. Αντόνιο Τζιοβινάτσι (Ιταλία/Alfa Romeo)      68     + 1.271   7. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/McLaren)        45     + 1.529   8. Πιέρ Γκασλί (Γαλλία/AlphaTauri)              74     + 1.557   9. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία/AlphaTauri)        37     + 2.053  10. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes)       42     + 2.238  11. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari)                59     + 2.568  12. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Alfa Romeo)         63     + 2.646  13. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Aston Martin)     51     + 3.068  14. Ρόι Νισάνι (Ισραήλ/Williams)                 83     + 4.115  15. Νικίτα Μαζέπιν (Ρωσία/Haas)                  70     + 4.124  16. Μικ Σουμάχερ (Γερμανία/Haas)                 15     + 5.453  17. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Mercedes)           6     + 6.176