Το επόμενο διάστημα αναμένεται η απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου του Ειδικού Δικαστηρίου, το οποίο έχει κληθεί να αποφανθεί για την παραπομπή ή όχι του πρώην υπουργού Επικρατείας Νίκου Παππά, για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος αναφορικά με το παρασκήνιο που είχε διαδραματιστεί το 2016 κατά τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες.

Τον πρώην υπουργό έχει παρουσιάσει ως βασικό «οργανωτή» των όσων φέρονται να συνέβησαν πίσω από τις «κουίντες» της τότε συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ο επίσης εμπλεκόμενος στην υπόθεση επιχειρηματίας Χρήστος Καλογρίτσας, ισχυρισμούς τους οποίους επανέλαβε και κατά τη διάρκεια της απολογίας του στην ανακρίτρια του Αρείου Πάγου Ευδοξία Κιουπτσίδου – Στρατουδάκη.

Οπως είναι ήδη γνωστό, μετά το πέρας της ανάκρισης, τον περασμένο Απρίλιο η εισαγγελέας του Δικαστικού Συμβουλίου του Αρείου Πάγου, Γεωργία Αδηλίνη, εισηγήθηκε την παραπομπή αφενός του Νίκου Παππά για το πλημμέλημα της παράβασης καθήκοντος και, αφετέρου, του Χρήστου Καλογρίτσα για ηθική αυτουργία στο αδίκημα του πρώην υπουργού Επικρατείας.

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Καλογρίτσας έχει καταγγείλει πως η σύμβαση με τη λιβανέζικη εταιρεία CCC για τη δημιουργία mall στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ήταν εικονική και καταρτίστηκε για να μπορέσει να εισέλθει στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες η εταιρεία του. Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις Καλογρίτσα, βασικός πρωταγωνιστής στην υπόθεση ήταν ο πρώην υπουργός, υποστηρίζοντας ότι εκείνος έφερε σε επαφή τα εμπλεκόμενα μέρη και οργάνωσε την όλη διαδικασία.

Ο ίδιος ο πρώην υπουργός Επικρατείας αρνείται κατηγορηματικά όσα του αποδίδει ο επιχειρηματίας, κάνοντας παράλληλα λόγο για εργαλειοποίηση της Δικαιοσύνης.  Σύμφωνα με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας, ο επιχειρηματίας μίλησε για εικονική συναλλαγή της εταιρείας συμφερόντων του «Τοξότης» με τη CCC, από την οποία, όπως υποστήριξε, του δόθηκαν 3 εκατομμύρια ευρώ ώστε να λάβει μέρος στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες, με σκοπό «την εξυπηρέτηση των συμφερόντων που εκπροσωπούσε και ενδεχομένως τη χειραγώγηση ενός μέσου μαζικής ενημέρωσης και τον επηρεασμό του τηλεοπτικού κοινού».

 

Από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας “Τo Μanifesto”