Το τι γίνεται μεταξύ των ορόφων της Κουμουνδούρου δεν λέγεται. Τα διάφορα επικοινωνιακά επιτελεία -δεν είναι και λίγα- προσπαθούν να βρουν μια κοινή συνισταμένη επικοινωνίας, η οποία όμως δεν διαφαίνεται.

 

Γράφει ο ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΖΟΡΜΠΑΣ

Στην αρχή, μετά την ανακοίνωση της νέας εκπροσώπου Τύπου, Πόπης Τσαπανίδου, όλοι, φαινομενικά τουλάχιστον, δήλωσαν ότι θα συνδράμουν την εκπρόσωπο στα νέα της καθήκοντα.

Ελα όμως που ο αρχηγός, ο οποίος δεν έχει το σθένος να κόψει τον γόρδιο δεσμό, ανέθεσε τη στρατηγική επικοινωνία στον πρώην εκπρόσωπο Νάσο Ηλιόπουλο. Ο πρώην μεταφέρθηκε έναν όροφο πιο κάτω με όλη την ομάδα του και συνεχίζει παράλληλα με την υποψηφιότητά του στην Α΄ Αθήνας την κομματική του ενασχόληση.

Μέχρι να βρει τα πατήματά της η Πόπη Τσαπανίδου, ο Ηλιόπουλος έβγαζε περισσότερες ανακοινώσεις και από την εκπρόσωπο. Οι τηλεοπτικές του παρουσίες σε πάνελ είναι συντριπτικά περισσότερες από της Τσαπανίδου, ενώ με το επιτελείο της εκπροσώπου υπάρχει μόνο μια τυπική επικοινωνία.

 

Για χάρη του Τζανακόπουλου

Πολλοί χρεώνουν την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στο κόμμα στον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος κάνοντας τα χατίρια και του Δημήτρη Τζανακόπουλου (στενός του συνεργάτης ήταν ο Ηλιόπουλος) έδωσε θέση στην επικοινωνία και στον Νάσο Ηλιόπουλο.

Τον τελευταίο καιρό έχει δοθεί το πράσινο φως και στην Εφη Αχτσιόγλου να πληθύνει τις τηλεοπτικές της παρουσίες.

Οι γνωρίζοντες τον μακιαβελικό Τσίπρα, αλλά και τα τεκταινόμενα στον ΣΥΡΙΖΑ διαβλέπουν πίσω από αυτή την κίνηση ένα μήνυμα προς την Τσαπανίδου, η οποία βγαίνει μόνο σε προστατευμένο περιβάλλον, έχοντας στο ενεργητικό της μία μόνο τηλεμαχία με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο.

Ο δημοσιογράφος Μπάμπης Παπαδάκης, με θητεία στην ΕΡΤ επί ΣΥΡΙΖΑ και πριν στο «ΕΘΝΟΣ», συνεπικουρεί την Τσαπανίδου, ενώ ο Νάσος Ηλιόπουλος απαρτίζεται από όλη την παλιά επικοινωνιακή του ομάδα.

Λίγες ημέρες πριν, δημιουργήθηκε θέμα στο Γραφείο Τύπου με τις παρουσίες των πολιτικών εκπροσώπων του κόμματος που λαμβάνουν μέρος στα πάνελ της τηλεόρασης. Κάποιοι από το προεδρικό σύστημα έριξαν την ιδέα να ορίζει το Γραφείο Τύπου τους εκπροσώπους στα ΜΜΕ.

 

Αλά ΚΚΕ

Οι φωνές ήταν έντονες και πολλές από όλες σχεδόν τις «φατρίες» του ΣΥΡΙΖΑ και με βασική κατάληξη τη θέση «ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να γίνει ΚΚΕ», όπου την επιλογή των εκπρόσωπων κάνει το Γραφείο Τύπου του Περισσού.

Πέρα από τα πολιτικά πρόσωπα, υπάρχει πληθώρα δημοσιογράφων που παρουσιάζονται στα κανάλια για να εκφράσουν τη γραμμή του κόμματος.

Εδώ πάλι υπήρξε κεντρικά, για μια ακόμα φορά, διαφωνία για την παρουσία συγκεκριμένων δημοσιογράφων στα τηλεοπτικά πάνελ.

Η ιδέα να γίνει μια υπόμνηση στα κανάλια να καλούν περισσότερο αρεστούς στον πρόεδρο δεν προχώρησε για την ώρα, με το φόβο του σκανδάλου, αν διέρρεε η υπόμνηση.

Ετσι θα αναγκαστούν να ανέχονται οι «δημοκράτες» συνεργάτες της προεδρικής νομενκλατούρας δημοσιογραφικά πρόσωπα της εσωκομματικής αντιπολίτευσης με μακρά ιστορία στον Τύπο, που λένε τη γνώμη τους ανεξάρτητα από «συμβουλές», «υπομνήσεις», αλλά και την προώθηση της κεντρικής γραμμής.

 

Γκρίνιες για την «Αυγή»

Ένα άλλο μέτωπο το οποίο ταλανίζει τις διάφορες καταργηθείσες (sic) τάσεις είναι το θέμα της «Αυγής».

Παρά το γεγονός ότι ο Σπύρος Ραπανάκης, που ανέλαβε νέος διευθυντής στην εφημερίδα πριν από λίγο καιρό, είναι γενικά συμπαθής στο χώρο του ΣΥΡΙΖΑ, υπάρχουν πρόσωπα, κυρίως της παλαιάς φρουράς, που διαφωνούν µε κάποιες από τις επιλογές του.

Κυρίως σε σχέση µε το ύφος των πρωτοσέλιδων της εφημερίδας το τελευταίο διάστηµα.

Μάλιστα, ξεκίνησαν να το κουβεντιάζουν και στους ορόφους της Κουμουνδούρου, αλλά και σε συνάξεις στα γύρω καφέ της περιοχής, µε αποτέλεσµα να έχουν δημιουργηθεί έντονες τριβές.

Κατανοεί κανείς ότι για κόμμα εξουσίας όπως είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, που ετοιμάζεται για τη μητέρα των μαχών, τα παραπάνω είναι μάλλον διαλυτικά φαινόμενα που θα βγουν στην επιφάνεια με κάθε ένταση το βράδυ της 21ης Μαΐου, της Κυριακής των εκλογών.

Και τότε το πρόσωπο όπου θα δείχνουν όλοι, χρεώνοντάς του το σύνολο των επιλογών, είναι ένα και ακούει στο όνομα Αλέξης Τσίπρας.