Πολύς λόγος γίνεται το τελευταίο διάστημα για τους αρχηγούς των κομμάτων και τα ποσοστά τηλεθέασης που κάνουν στις εκλογές λες και η ψήφος δίνεται από τα μηχανάκια της Nielsen κι όχι από την κάλπη.
Ωστόσο, η διακαναλική συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη με αφορμή τις Ευρωεκλογές της 26ης Μαίου εντυπωσίασε με τα ποσοστά της. Το μεγαλύτερο ποσοστό στο σύνολο του κοινού το έκανε στον ALPHA κι αυτό γιατί ήταν πολύ καλό το lead in που πήρε από τον Νίκο Μάνεση. Ωστόσο, δεν το πέταξε στα σκουπίδια αλλά το κράτησε σημειώνοντας μέσο όρο 16,7%. Το ίδιο συνέβη και στον ΣΚΑΪ παίρνοντας lead in από τα «Ακραία φαινόμενα» και κάνοντας μέσο όρο 16,5%. Η έκπληξη, ωστόσο, στο σύνολο και πάλι της τηλεθέασης είναι το OPEN (8,5%) που κατάφερε κι έκανε μεγαλύτερο ποσοστό από STAR (8%) και ΑΝΤ1 (7,4%) και ναι μεν το κανάλι της Κηφισιάς δεν έχει παράδοση στην ενημέρωση αλλά το κανάλι του Αμαρουσίου δεν δικαιολογείται καθώς στην κατάταξη βρέθηκε πιο χαμηλά κι από το STAR. Στο νεανικό κοινό πρωτιά σημείωσε και πάλι ο ALPHA με 16,2% και ακολουθούν ΣΚΑΪ με 9,8%, ΟPEN με 9,4%, STAR με 7,8% και ΑΝΤ1 με 4,6%.
Συναθροίζοντας τις τηλεθεάσεις σε όλα τα κανάλια, που άλλα τη μετέδωσαν ολόκληρη κι άλλα ένα μέρος της, η συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη προχθές έκανε μέσο όρο 57,1% στο νεανικό και 47,8% στο νεανικό κοινό.